PTinfo

PTinfo

Szingapúr Kawasakit vesz

2009. május 08. - mestska

Egy korábbi posztban már szó volt Szingapúrról, és új metróvonaláról, a Downtown Lineról. Akkor az is szóbakerült, milyen vegyes a város metróhálózatának járműparkja, Alstom, Siemens, Kawasaki, és Bombardier egyaránt megtalálható itt. Az utolsó rendelés immár a Kawasakihoz köthető, aki az eddig (részben a Nippon Sharyoval közösen) Szingapúrnak szállított 87 hatkocsis szerelvény mellé újabb 22-t szállíthat. A szerződés értéke 368 millió szingapúri dollár (52 milliárd forint) volt.

A szerelvények 2011-12-ben érkeznek meg várhatóan. A Kawasaki ezúttal új partnert választott a gyártáshoz, a kínai CSR Sifangot. A két cég nem először működik együtt, korábban a Guangzhou-i metró javarészt még épülő 4-es, 5-ös, 6-os vonalának kiszolgálása nyertek el egy 300 kocsira szóló megbízást.

Szingapúrban a 22 új szerelvény az East-West, és North South vonalakon fog közlekedni. Az új szerelvények érkeztével, valamint a kelet-nyugati vonal végállomási fordítókapacitásának növelésével összesen 15%-al több férőhelyet fog biztosítani az üzemeltető, mint jelenleg.

A fotón egy Kawasaki-Nippon Sharyo által közössen gyártott C751B típusú szerelvény látható

A bejegyzés trackback címe:

https://cities.blog.hu/api/trackback/id/tr201109759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestska · http://cities.blog.hu 2009.05.08. 18:13:52

@Comandante en Jefe:

de ott tán már csak nem a CSR Sifanggal működött együtt :)))

spag · http://railzone.nl 2009.05.24. 11:37:00

Vajon itt is a londonihoz hasonlóan kis átmérőjű a fúrt alagút? Mert egész "Tube" alakú lett a kocsi.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2010.08.03. 10:38:02

@spag:

(ha még idetalál valaki...:)

nem, ezek nem alacsonyak, hanem szélesek.

mestska · http://cities.blog.hu 2010.08.03. 11:14:59

@Comandante en Jefe:

így van, a képen látható tipus 3,2 méter magas, 3,7 méter széles, a londoni jó fél méterrel alacsonyabb, és jó méterrel keskenyebb.
süti beállítások módosítása