PTinfo

PTinfo

Koppenhága bővít

2009. január 11. - mestska

A dán főváros rendelkezik Európa egyik legfiatalabb metróüzemével, a ma a hálózatot alkotó, jókora szakaszon közös pályán haladó M1 és M2 jelű vonalak első ütemét 2002 végén nyitották meg. A 21 km hosszú hálózat teljesen automata üzemű, az AnsaldoBreda által gyártott…

Tovább

Ez történt 2008-ban - Villamosok

A poszt első fele (Mi történt 2008-ban? - Metrók) ide kattintva érhető el.Villamosok terén már egy fokkal jobb a helyzet idehaza, mint a metrók világában, legalábbis jobban megközelítjük a külhonban továbbra is óriási lendülettel folytatódó villamos-boomot. A legörömtelibb…

Tovább

Ez történt 2008-ban - Metrók

2008 pont olyan jó év, volt mint az eddigiek, a tömegközlekedés térnyerése az elmúlt évek tendenciáinak megfelelően folytatódott, számos új metró-, és villamosvonallal lett gazdagabb a világ. Valami elindult nálunk, és a többi közép-európai országban is, egyre-másra bukkanak…

Tovább

Tenderek itt is-ott is

Egy kicsit ráhangolódott a blog a lengyel villamostenderekre, hisz velünk párhuzamosan náluk is nagyszabású villamosfejlesztések történnek, közben azonban máshol is villamosvásárlásokban gondolkodnak, nem is kevesen.Antwerpen és Gent, a két belga város Dijonhoz, és Bresthez…

Tovább

Újabb lengyel villamostenderek

Bár hozzánk hasonlóan a lengyel városokban is meglehetősen kicsi részesedésük van jelenleg az alacsonypadlós villamosoknak, megjósolható volt, hogy a mi villamostendereinkkel párhuzamosan náluk, és más közép-európai országokban is elindulnak a villamostenderek. Varsóban már az…

Tovább

Nincs dugódíj, nincs lóvé

2008. novemberének vége, és decemberének közepe között a manchesteriek - ideértve a Nagy-Manchester megyéhez tartozó többi települést is - postai úton szavazhattak a dugódíj bevezetéséről.A díjfizetési övezet jóval nagyobb lett volna a más, dugódíjat bevezetett…

Tovább
süti beállítások módosítása