PTinfo

PTinfo

PTinfo a Facebookon

2012. május 19. - mestska

Bizonyára feltűnt, hogy az elkészülő posztok száma egyre és egyre kevesebb. Ez elsősorban időhiányra vezethető vissza, sokszor hiába van jó és érdekes téma, ha nincs idő részletesebben foglalkozni vele. Ennek ellensúlyozására, hogy a sok, amúgy olvasott és követett, de posztig soha nem érő hírről értesülhessetek ti is, a PTinfo blog megnyitotta Facebook oldalát, ahol linkek, fotók és helyzetjelentések lesznek reményeim szerint.

Az oldalt itt éritek el: https://www.facebook.com/PTinfo, kattintsátok, lájkoljátok, hamarosan ide oldalra is ki fog kerülni a link. 

A blogon emellett természetesen lesznek továbbra is bejegyzések, hisz a tömegközlekedés világa napról-napra szolgál újdonságokkal. Szóval katt ide és lájk, ha friss híreket akarsz olvasni, vagy friss híreket akarsz megosztani, kommentelni is lehet természetesen :)

A Facebook oldal egyébként RSS olvasóba is simán berakható, érdemes követni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cities.blog.hu/api/trackback/id/tr724525667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyelv-ész 2012.06.30. 20:07:16

Kár a fészbókos projektért, az maga az őskáosz. Olvashatatlan, mindenért klikkelni kell, tele van félig megjelenő beágyazott tartalommal, ráadásul ez a kétoszlopos nézet nagyon gáz.

mestska · http://cities.blog.hu 2012.07.01. 13:11:29

@nyelv-ész:

Hát, a fészbúk már csak ilyen.... Nyilván kattintani kell az eredeti szövegre/cikkre, ha nem kellene, és ugyanolyan hosszú szövegek lennének, mint itt, akkor itt lenne a szöveg és nem a fészbúkon.

Egyébként nálam látszik rendesen, nem nálam van a hiba :)

BPO654 2012.07.08. 14:58:38

@mestska:
Hát a fészbuk hamarosan fizetős lesz, ezt olvastam. Jól elmenekültél oda előlem, de azért búcsúzóul átnyujtok neked és a többi villamos....-nak egy ajándékot, íme;

www.mercedes-benz.hu/content/hungary/mpc/mpc_hungary_website/hung/home_mpc/bus/home/new_buses/models/regular_service_busses/capacity/overview/economy.0001.html

BPO654 2012.07.08. 15:02:08

Azért írjuk le mert óly szép:

TELJESÍTŐKÉPES MINT EGY VILLAMOS. CSAK GAZDASÁGOSABB. A CAPACITY.

(A VEKE kigyulladó buszokról írogat, de arról nagggyon csöndben vannak, h a szögedi Pesák szolgálatképtelenek, mert semmi sem működik rajtuk; csak az ajtókkal az inverterrel, a légkondival, és a hajtással van gond. mindezt hány tízmrd-ért?? 30-40 Mrd-ért. Gratulálok mindenkinek.:DDDDDDDDDDDDDDDDD)

dieter 2012.09.19. 21:17:43

kár, hogy ez az oldal mér nem frissül...

BPO654 2012.09.28. 10:40:56

@dieter:
Azért nem frissül, mert a fészbukkon vannak, de ott is kevesen. Emlékszem régen a veke fórumon milyen harcok mentek! Ma meg.........:D
Azér érdekes h a debreceni vill beruházásról nem írnak itt semmit se, pedig négy v öt éve késik!!!!!!!!!!
Tarlós is megmondta, h senki sem jön ide csak azért h megnézze Debrecent! 05:30-tól érdekes.
tv2.hu/mokka/video/tarlos-istvan-2
At iho-n volt egy komment erről; "ennyi idő alatt megépítették a semmeringi vasutat 1850-ben" (kábé).

Simán eltolták trolival már rég mehetne, s már vannak nagy kapacitású járművek mint Hess Lightram, Göppel Autotram (256 fő 30 m hosszú), épp Debrecenben voltak biogáz buszok amik most Z.egerszegen vannak biogázzal mennek. Usában ott a Proterra, Van még a kníai BYD. Szóval a villamosépíést csak a hülyék csinálják mint mi, akik 30-40-18Mrd-ot elköltöttek vidéki városok (Szeged-Miskolc-Debrecen) vill hálózatának kiépítésére, miközben az Eu-ban is van példa arra, h villamos helyett BRT-t építettek (Nantes).

mestska · http://cities.blog.hu 2012.10.01. 08:14:16

@dieter: tessék, most frissült, lehet kommentelni :)

mestska · http://cities.blog.hu 2012.10.01. 08:15:18

@BPO654: Épp Nantesról van szó az új posztban, ahol ugyan BRT-t építettek, de mellette a villamoshálózatot is fejlesztik.

premium salmon 2012.10.05. 07:54:51

Nekrológ helyett ha szabad kérnem, és persze, ha lehet…

Színes és inspiráló, sokféle igényt kielégítő és kiegyensúlyozott volt - szvsz még szűkülésében is - a közösségi (kötöttpályás) közlekedés hazai netes nyilvánossága. Élnek még lüktető helyi, városi és elővárosi beszélgető fórumok, egyéni naplók, azaz eredeti értelemben vett blogok és a nyomtatott sajtó netes megjelenései, ugyanakkor nincs(enek) csak webformájú szakmai „magazin(ok)”, mint a lengyel Info Tram portál.

Aztán van itt egy csodabogár, amely egy időre hibernálódott, de most újraéledt - ez a PTinfo blog.

A fenti jó hír alapján folytatásként illeszkedik ide a cím: „Ha szabad kérnem, és persze
HA lehet: első kézből, eredeti, (ideális esetben csak tiszta) forrásból és a kétkedés szűrőjén mindig átbocsátva, olykor a morgás jogát is gyakorolva. Úgy, mint azelőtt :-)

(A helyi hírforrások szerint, de a szakmai logikának megfelelően is a Ganz-Skoda nem típusengedélyt, hanem legfeljebb 3 prototípus legyártására szóló ideiglenes engedélyt kapott. A rajzasztalon, (ill. lassan az acélszabó asztalon is) létező jármű végleges licenszének megszerzéséhez 2014 tavaszán teljesítenie kell az ígért követelmény-értékeket, illetve immár a valóságban is meg kell felelnie az OVSZ II előírásainak.
A blog(ger) nem szakértőtől származó, pontatlan és konkrétum-hiányos információt vett át ellenőrzés és „hozzáadott érték” nélkül, ezzel rontotta szakmai hitelét.)

HA lehet: előzményeket is felelevenítve és a friss hírekkel rendre összevetve, az esetleges ellentmondásokra következetesen rámutatva, a hírt követve. Úgy mint azelőtt :-)

(A Debrecennek ítélt 531 mFt kormánytámogatás hírével kapcsolatban több gond van: -nincs előzmény - 2010-ben kért már több mint 2 milliárdnyi költségvetési pénzt a város a 2-es villamos nagyprojekt vélt, de nem igazolt forráshiányára hivatkozva
-nincsenek háttéradatok - a megítélt 17,6 mrdFt=71 mEUR keretből pályaépítésre 7,5 mrdFt =28,3 mEUR, járműbeszerzésre 37,9 mEUR a költés, marad közel másfél mrd Ft
-nincs összevetés - ha ekkora a megtakarítás, és ennek több, mint háromnegyede EU vissza nem térítendő támogatás, miért is kell és mitől kormányajándék ez a fél milliárd?
-nincs követés - határidőre 2012 tavaszára 30%-os volt a készültség, a város elismerte „ebben az esztendőben sajnos érdemi építési munka gyakorlatilag nem történt” Ennyi?

HA lehet: olyan posztokat, cikkeket - még ha jóval kevesebbet, mint azelőtt - amelyek a blog célkitűzését, a kitekintést szolgálják, a híreket wikipédikus tudásba ágyazzák, szuverén véleményt fogalmaznak, humortól sem mentesen hozzászólásra késztetnek, majd e kommenteket gondozzák. Úgy, mint azelőtt 
(Nekem nagyon hiányoznak az olyan cikkek áttekintő cikkek, mint tuja divat trendekről szóló posztok, meg a generált / moderált élénk viták, mint az abszolút etalon „Ki a kicsit…?” (rekord 181 kommentárral), avagy „Az olasz melós” (49 kommentár), amelyet egyébként méltányossági alapon lehetne, sőt kellene is követnie a folytatásának a baszk, a morva, stb. melósról. )

HA lehet/kell, igény és késztetés is van rá, folytatódjék persze a facebook történet / kiruccanás is, de ne a „védett” PTinfo, hanem mondjuk PTdigest, PTfaliujság, PThírközpont, PTmediafigyelő, stb. néven. NE úgy, mint most :-)

(Nagyszerű teljesítmények színesítik a facebook verziót is, mint a kalinyingrádi promóciós Swing levadászása az orosz nyelvű szájtról, a rekord gyorsaságú híradás az Avenio tuja család harmadik szerződéséről, vagy a 3D Innotrans képek - txs Hamster. A kiábrándító linkek kritikájával - egyet, a kétéves főpolgármesteri beszámolósat SZP helyben már elemezte - de most ne állítsuk át, ne rontsuk el a lelkesült hangnemet. )

HA megtévesztő is a név: a PTinfo blog / cities.blog.hu nemcsak INFÓT közvetít(ett), de egyéni - és néha kollektív - TUDÁST is sugároz. Reméljük így lesz a jövőben is: hajrá magyarok, hajrá mestska!
süti beállítások módosítása