PTinfo

mi lassan és drágán építjük a metrót, máshol hogy csinálják?

Heti olvasottság

Utolsó kommentek

Járműgyártók

Privát üzemeltetők

PTinfo

2014.07.26. 16:44 mestska

Érti valaki ezt a washingtoni metróreklámot?

Címkék: reklám usa metróátadás

Washingtonban a holnapi napon nagy ünnep lesz a metróhálózaton, 10 év után először adnak át új szakaszt és ami még fontosabb, 23 év után először új vonalat avatnak. A Silver Line nevű vonal - ami egy későbbi ütemben el fogja érni a Die Hard második részéből megismert Dulles repteret is - a város más metróihoz hasonlóan befonódik a már meglévő alagutakba, először csak a sárga, később már a sárga és a kék vonalakkal közösen futva. (lásd a hálózat térképét)

Az új vonal avatásához kapcsolódóan készült egy tv reklám is, aminek a mondanivalóját kíváncsi vagyok, hogy ki hogy értelmezi? Öröm az új vonalon utazni? Táncra perdülök, annyira más ez, mint autóba szállni? 

Mit gondoltok? 

Van másik reklám is, a Meet... sorozat azonban szintén nem tűnik meggyőzőnek. Íme az első rész belőle:

 

Ha kíváncsi vagy a legfrissebb tömegközlekedési hírekre, érdekességekre, ha érdekel, mi van a hazai és külföldi villamosokkal, trolikkal, metrókkal, vonatokkal és sok más eszközzel, milyen irányba halad a technológiai fejlődés vagy épp a járműdizájn, akkor kövesd a PTinfo rendszeresen frissülő Facebook oldalát, ahol folyamatos információt kaphatsz a közlekedéshez kapcsolódó újdonságokról, furcsaságokról, érdekességekről. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://cities.blog.hu/api/trackback/id/tr546546847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

stepboy 2014.07.26. 23:16:41

Szerintem a második vicces, de ízlések és pofonok...

Manfi 2014.07.27. 08:55:48

Elég bugyuta reklámok...

ruba 2014.08.01. 10:17:59

Az amerikaiak ilyen musical-es nemzet, nekik ez biztos bejön, nekem taszító. A másodikat konkrétan nem értem. Átadják a metrót, és akkor fog tudni ismerkedni? Hogy függ ez össze?

Lattesss 2014.08.06. 11:00:42

Ha John a macska, akkor sem volt semmi értelme annak a második reklámnak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu