Egy korábbi posztban már szó volt Szingapúrról, és új metróvonaláról, a Downtown Lineról. Akkor az is szóbakerült, milyen vegyes a város metróhálózatának járműparkja, Alstom, Siemens, Kawasaki, és Bombardier egyaránt megtalálható itt. Az utolsó rendelés immár a Kawasakihoz köthető, aki az eddig (részben a Nippon Sharyoval közösen) Szingapúrnak szállított 87 hatkocsis szerelvény mellé újabb 22-t szállíthat. A szerződés értéke 368 millió szingapúri dollár (52 milliárd forint) volt.
A szerelvények 2011-12-ben érkeznek meg várhatóan. A Kawasaki ezúttal új partnert választott a gyártáshoz, a kínai CSR Sifangot. A két cég nem először működik együtt, korábban a Guangzhou-i metró javarészt még épülő 4-es, 5-ös, 6-os vonalának kiszolgálása nyertek el egy 300 kocsira szóló megbízást.
Szingapúrban a 22 új szerelvény az East-West, és North South vonalakon fog közlekedni. Az új szerelvények érkeztével, valamint a kelet-nyugati vonal végállomási fordítókapacitásának növelésével összesen 15%-al több férőhelyet fog biztosítani az üzemeltető, mint jelenleg.
A fotón egy Kawasaki-Nippon Sharyo által közössen gyártott C751B típusú szerelvény látható