A megatender lezárultával újabb tender végeredményével ismerkedhetünk meg hamarosan Varsóban. Ezúttal azonban nem a városi villamoshálózat üzemeltetője, az MZK, hanem a WKD, egy kevéssé ismert varsói szolgáltató szeretne 14 új szerelvényt beszerezni.
A WKD ma mindössze egyetlen vonalat üzemeltet, egy hév-szerű, a varsói főpályaudvar mellől induló elővárosi jellegű, 32,8 kilométer hosszú, a Varsótól délnyugatra fekvő településeket kiszolgáló vonalat. Az összesen 28 állomással rendelkező, Lengyelország első villamosított vasútvonalán egy 3 kilométeres elágazást is találni, feladata Milanówek bekapcsolása. A korábban államosított WKD (Warszawska Kolej Dojazdowa) ma a Mazoviai vajdaság, valamint az érintett települések birtokában van.
A napi mintegy 25.000 utas kiszolgálását ütemes menetrendben közlekedő EN94, és EN95 típusú szerelvények végzik félórás követéssel. A 40 darab, a Pafawag által gyártott EN94 1969 óta vannak szolgálatban, az új járművek ezek egy részét váltják ki. Ezzel szemben a PESA által gyártott EN95-ös egy példánya mindössze 2004-ben állt szolgálatba.
Lehetséges, hogy az új járműveket is a PESA fogja gyártani, ajánlat ugyanis mindössze kettő érkezett: a PESA 341,6 millió zlotyis ajánlatot tett a 14 szerelvényre, a Newag pedig 264,4-est. Az új járművek technikai megoldásai valószínűsíthetően még inkább a vasút felé tolja el a korábban erősen villamos jellegű vonalat. (annak idején Konstalokkal is kisérleteztek a villamoshálózatba történő bevonásra)
Kacper Moscicki képén az EN95 látható, míg a régi képen egy EN80 látható. A típus 1972-ig közlekedett a vonalon.