Baku: Az azeri főváros 15 új metrókocsit rendelt a Metrovagonmastól, 9 darab 81-714.5 jelzésű közbenső kocsit, és 6 darab 81-717.5 jelzésű vezérkocsit. Az orosz cég nem vacakolt, augusztusban le is szállította a kocsikat...
Bergamo: Június 10-én átadták a Bergamoból induló villamos (részletes poszt róla itt) második, Alzano, és Albino közötti szakaszát is, így a vonal hossza 12,5 kilométerre nőtt.
Bukarest: A városvezetés szeretne 100 új villamost vásárolni, ehhez kapcsolódóan a nagy villamosgyártókkal, és az EBRD-vel (utóbbival némi hitelért) elkezdődtek a tárgyalások.
Portland: A Wilsonville-Beaverton vonalon közlekedő megbízhatatlan Colorado Railcar kocsik mellé két, 1953-ban gyártott Budd Rail Diesel Car-t vásárol az üzemeltető. A darabonként 75.000 dollárba kerülő két kocsit az Alaska Railroad selejtezte márciusban.
Shenzhen: A CSR Puzhen 26 négykocsis szerelvényt szállíthat a hosszabbodó négyes vonalra, míg a CNR Changchun leszállította az első hatkocsis szerelvényt a korábban megrendelt 24-ből. A vonatok a 2011 nyarán megnyíló hármas vonalra kerülnek.
Varsó: Érvénytelenítették a varsói elővárosi vasút, a WKD korábban itt is részletezett járműtenderét, mivel az egyetlen érvényes pályázó, a PESA átlépte a rendelkezésre álló keretet. (a Newagot formai okok miatt zárták ki)
Vinnyica: Október 29-én újabb 10 Mirage villamos indult el Zürichből az ukrán városba, mely szintén méternyomtávú hálózattal rendelkezik, s melynek az elmúlt években Zürich további 25 villamost ajándékozott már.
Az Ukrajnában készült Mirage fotó a depo.vn.ua/ oldalról származik.