Az Angels Flightot, a los angelesi siklót a világ legrövidebb vasútjaként aposztrofálják a helyiek, a 33 százalékos dőlésszögű vonal mindössze 91 méter hosszú. Tulajdonképpen J.W. Eddy, a sikló tervezője mondta ezt 1901-ben, igaz az még az első Angels Flight volt, melyet a Bunker Hill-i városrész kiszolgálására építettek. Annak a siklónak a hossza még 104 méter volt, de csak 1969-ig üzemelt. A területet ekkor ugyanis teljesen átszabták egy ingatlanfejlesztés keretében, ehhez kapcsolódóan pedig a siklót is elbontották, valamennyi alkatrészének megőrzésével.
A vonalat végül 1996-ban nyitották meg újra, az eredeti nyomvonaltól mintegy fél háztömbnyire. A vonalon az eredeti kocsik közlekedtek, a pályát azonban teljesen újjáépítették, ekkor alakult ki a már említett 91 méteres hosszúság. 2000-ben a vonal felkerült a Nemzeti Történelmi Helyek listájára.
A boldogság azonban nem sokáig tartott, 2001 februárjában a sikló két kocsija közül az épp fenn tartózkodó elszabadult, és a pályán végigrohanva az alsó kocsiba rohant. A balesetnek egy halálos áldozata, és hét sérültje lett, a vizsgálatok pedig kiderítették, hogy mind a biztonsági szempontok területén mind a tervezés, mind a fenntartás területén komoly hiányosságok, hibák történtek. (a vizsgálatról, és a baleset körülményeiről itt lehet részletesen olvasni)
A vonalat természetesen bezárták, és az ígért 2004 helyett mindössze idén március 15-én nyitották meg újra, átalakítva a biztonsági rendszerek működését. Úgy tűnik eredményesen: a 189 lépcsőt kiváltó vonalon fejenként 25 centért azóta 59 ezren utaztak.