Észak-Korea közösségi közlekedési viszonyairól nem sokat tudni, meglehetősen bizonytalan adatok állnak rendelkezésre, köszönhetően az ország zárt berendezkedésének. A phenjani metrónak mindössze két állomására mehetnek be külföldiek, a főként Tátrákból álló phenjani, illetve még inkább a csongdzsini villamoshálózat esetén is sok a bizonytalanság. Pedig a csongdzsini hálózat 1999-ben nyílt meg, mégsem tudunk róla sokat. Ezek után meglepetéssel néztem végig az alábbi videót, mert arról, hogy függővasút vagy siklószerű, drótkötél vontatta hegyivasút van arrafelé, arról eddig nem is tudtam.
A videón még maga a Nagy Vezér is szerepel korabeli fotókon, ha jól látom a bevágásokat.
A videó alatti szövegből, az interjúkból koreai tudás nélkül természetesen semmit nem értek. Ha lenne az olvasó között olyan, aki viszont pár mondatban összefoglalná az elhangzottakat, azt nagyon megköszönném :)